Syskon Kärlek!

Jag o min syster har jämt kul ihop, vi har exakt samma humor
och kan sitta o skratta åt skämt i timmar, som ingen annan fattar!
Hahah, men fyfaan vad osams vi har vart emellanåt när vi var mindre:)
Men idag har vi bara haft det mysigt o inte gjort så mkt..
Nathalie shoppade lite kläder, sen fikade vi läääänge.
Jag tog en chai te och en apelsin... Det va den godaste chai te jag har druckit nånsin!
Jag älskar KANEL så jag tar jämt massor kanel  strör över,, mmm jammi!

Tack för idag världens bästa syster, du är finast!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, är allt bra?:) jag vill jättegärna träffa dig snart men ja måste se över denhär veckan.. har tenta på fredag så jag måste verkligen verkligen plugga massor..:( vi hörs under veckan, annars har vi helgen <3

2009-09-07 @ 08:45:08
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: nathalie

Så rätt :) tack själv bästa du ! :)

Jag älskar dig !

2009-09-07 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0