När jag slappnar av kommer det som en smäll!

Ahhh jag vet inte in lr ut, just nu skulle jag bara kunna falla ihop utav
mitt huvud som bra snurrar, jag skulle vilja gråta men det är bara torra tårar just
nu, vet inte vad som hände, det bara vände, en mörk våg med ångest o
tankar kom på besök!
Undra hur allt hade vart om man inte hade gjort de val man har gjort de senaste åren?!
Vem är den som egentligen står en närmast?!
Vem kan man lita på till 100% egentligen?
Går man verkligen igenom allt tragiskt som man gått igenom lr
kommer det sen igen i senare skede?! Bara glömmer o går viare för stunden/åren?
Vad kommer hända här näst?
Ska man behöva vara rädd för framtiden?!!

Åhhh, ibland känner man sig så ensam, ingen finns för en, man bara känner sig
som en jävla börda, känns som alla är falska o bara leker med en...

Ska ta en varm dusch o smörja in mig med nån god lotion o hoppas på att jag kommer ut go o glad=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3

2009-09-05 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0