Snaaart ledig,snart!

Hej...
Jag är inne på andra natten nu o ska jobab natt imorn med, så går av på torsdag morgon!
Så skönt att bli ledig några dagar.. Behövligt känner ja!
Idag vakna jag halv två, åt lite o gick på ett träningspass, sen hem till
pappa o duscha o fick jätte god mat (FISK) Love it!
Sen låg jag i sovkoma typ!

På torsdag ska jag förhoppningsvis träffa Elin, hoppas på det!
Länge sen vi sågs, båda har haft lite fullt upp.
Men då blire o göra stan lite osäker o sen en mysig fika kanske?!
Inget överansträngande iaf:) Vet ni seeeen!
På fredag är det dags, Pillan o jag ska till Linköping o gå på Ladies Night!
Sååå jäävla kul, måte hitta ngt fint att bära på kroppen:)

Nee nu back to work..
Sov gott alla...


Jag saknar dig o jag älskar dig!!!
Du är det finaste på denna jord...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0