JC!!!

Hej allihopa:)
Jag har haft en bra dag idag, gick på stan med Elin
och kollade och testade lite kläder, hittade en del tröjor
JC har blivit riktigt bra faktiskt, har inte handlat där sen jaa gud vet när!
Hittade en flanell skjorta/ tunika som inte fanns i min storlek, men
dom ringde till Ingelsta o dom hade den, så dom la undan dden tills imorn.
Yeeejj, men eftersom jag ska träna o jobba så ska ELin dit o köpa den åt mig.
världens bästa!! Tack gumman!!!

Älska färgerna, jag blev sååå jävla ledsen när den inte fanns i min storlek, men
jag blev så glad när dom kollade ingelsta!! En storlek mindre bara=) yees!!



Roligt att träffa Jonte oxå... Får ses oftare grabben!


Kommentarer
Postat av: AMANDAA

hej gumman förlåt ja iten hört av mig än, hade verkligen skitmkt att göra igår så jag råkade glömma bort:( ja har prov imorgon hela dagen från 12.00 -18.00 så det blir svårt att ses:( annars kan vi ta det nästa vecka någon dag du kan?:) miss youuuu <3

2009-09-10 @ 09:26:41
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0