Jag älskar mitt gröna tee!

Nu sitter jag o dricker mitt gröna tee igen, sååå gott,måste snart köpa mera..
Grönt tee är jätte bra för hälsan oxå,vilket är bra ju..
Det innehåller antioxidanter och mycket vitaminer, det sägs att grönt te
stärker immunförsvaret o blodkärlen,lugnar magen,höger ämnesomsättningen,
sänker blodsockret, upp piggande o minskar stress och förebygger förkyldningar.
--Ett plus är att det är gott oxå...

Men iallafall var jag med Anki till Maxi o höll sällskap på frisöern tills min rastlöshet
satt igång, gick o tog en cigg,kollade i affärerna, lr aa på skor mest:)
Elin kom förbi och va hungrig så vi åt en lätt lunch..Pratade igenom mkt som vi har missat..
Jag har saknat min Elinooo juu,(  Candysweet.devote.se )
Anki blev nöjd med håret,fin fint!
Hon blev brunett igen! =)

Ikväll händer det inte så mkt, älsklingen o jag ska snart äta mat, se Idol senare såklart.
Kanske åker o köper lite nötter oxå:) mummmmmsiii!

Mobil-bilder!


Love/ Sp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0