I-Love-My-Red-Sexy-Lips

Måste bara säga igen att jag verkligen älskar hösten när det är fint väder.
Löven är fatatiskt fina,man blir rosig om kinderna, halsdukarna är mysiga,
lite tjockar strumpbyxor o stövlar sätts på, luften blir mer frisk o ahh man känner sig
nästan som en ny människa när man tar ett andetag av hösten:)
Idag när jag gick runt strömmen så kände jag bara för o sätta mig på en bänk o bara tänka,lyssna
på musik o bara vara o njuta av hur mysigt o fint det är, men jag hann inte med det idag.
När jag går där kan jag sakna landet/Stavsjö lite, jag saknar naturen och lugnet.
Nog om det!!

Imorn ska jagiväg ganska tidigt på morgonen på information/kurs som slutar runt lunch.
Så jag måste egentligen gå o sova lite snart,längtar tills imorn bitti, när jag får dricka mitt
gröna tee igen...Ett nytt ha begär?? Hmm,yesss i think soo! Love it!

Hoppas innerligt på att mamma kommer på onsdag, Saknar min bästa bästaste mamma.
Sen jobbar jag 6 dagar i rad så vill ju träffa dig! Kan ju imorn oxå.
Jag hoppas jag får in min träning utöver mina powerwalks i veckan!

Ojj va mkt text! Nu får ni en bild från igår,körde på rödaläppar igår,coolt,snyggt and HOT!
Det är väldigt sällan jag anväder rött läppstift,läppstift överhuvudtaget.
Men att leka med make up är roligt,förändringar ibland gör allt mkt roligare!


(Mobilbild) Det röda syns inte så bra, dom var verkligen RED-SEXY-LIPS!
Good Night! Hörs imorn bitti kanske :)
Love//
Sp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0