I could have another you in a minute ....

Godmorgon...
Alltså skum dag det är idag.. för det första är det söndag, vilket jag hatar!!
Inget är specielt ku, inget ute ställe är öppet, affärerna stänger tidigt,alla är typ
bakis, sover hela dagen, aahh en almänt depp dag, sen kan det ju finnas roliga
söndagar men det är allt för sällan!
Åhhhhh jag vill abar skrika,gråta o skratta samtidigt, förstår ni mig*?! haha!
Jag har en jätte konstig dag idag, vet inte vad det är... Det luktar höst och
känslor o tanakar kör sitt egna spel, vilket stör mig, !!!!!Förökte förkklara för Amanda igår
men hur bra gick det, det kommer ut så konstigt,jätte skumt! Det kommer ut helt fel fast jag vet
exakt hur jag menar, men det kommer inte ut rätt! Åhh!
Meeeneeeee ahhhhhhhhhhhh Aaeeee!! Shit the same!

Jag blir rastlös när det inte händer ngt kul, lr ngt överhuvutaget..
Jag ska inte skriva här va jag skulle kunna göra för att ngt skulle hända, vad som alltså.
Men jag ska inte skriva det här, det låter inte bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0