Gjorde jag rätt val?!

Kan ni känna ibland att allt ni gör lr säger bara blir fel?
Att  ni är bara ivägen för alla?
Ni ställer upp på allt o alla men inte får ngt tillbaka!?
Ni bara vill försvinna från stan ibland o bara vara för er själva?

Ibland undrar jag om jag valde rätt?,gjorde rätt?,tänkte rätt?...
Jaa you know allt!
Just nu känns det som ahhh..... VET I FAAAN! Helt enkelt!

Ta hand om dina nära o kära, man lever bara en gång!
Love love// Sp


Puss påer..
Har ni inget o göra inatt, så slå en pling, sällskap är aldrig fel :)


Kommentarer
Postat av: amanda

hej hjärtat förlåt att jag inte hört av mig jag hade en lång skoldag och sen somnade jag när jag kom hem:( kan vi inte ses senare i veckan när/om du e ledig?:) förresten skitsöt bild på dig <3<3

2009-09-28 @ 19:11:32
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0