Full rulle o fredagsmyyyyyyyys


Gokväll, nu är vi hemma igen, vi har typ vart överallt idag..
Kollat massor saker till projektet här hemma...
Efter massor styr i Norrköping åkte vi till Linköping vid fyra o hälsade på Henriks
kompis.. Sen till Ikea, vi kom hem med en hel del, men det jag hade planerat o köpa
det fanns ju såklart inte, typiskt va!
Men jag ska kolla stan imorn, gå o kolla utan stress...
Men på hem vägen handlade vi naturgodis till fredagsmyset o Oc!  Myspys!
Imorn ska jag träna klockan 11 om det inte är fullt vill säga!
Henrik ska ju spela match o så typ heladagen, jag ska träna o gå på stan o fixa saker.
Kanske hälsa på Pernilla oxå, vi får se..

Hoppas eran fredag har vart bra, jag har jaft en super underbar dag med min sambo ;-)hihi
Kan säga att vi har vart väldigt busiga idag oxå..... hahahah, nice!
Nu har jag satt på mig min nya dress, hello kitty såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0