Freeeeeeedag idag!

Heeej o hooo!
Igår orkade jag inte blogga, hade fullt upp hela dagen!
Idag blir det inget tränande, jag jobbar o sen till stan o träffa Pernilla
o hämta biljetterna till ladies night, sen kanske ELin kommer o tar en kaffe!
Vi får se hur dagen ser ut, ska köpa lite saker på stan!
Åhhhhhhhh, nån som vill skjutasa mig till linköping?
Jag vill köpa mina skor, min storlek finns bara där, hade jag inte jobbat nu på morgonen
så hade jag faaan tagit tåget o köpt dom idag! Fattar ni, jag vill HA DOM! Help me! ;-)

Well, hoppas ni har haft en bra vecka, det har jag faktiskt.
Intressant vecka, jobb träning o fika o shopping typ, lite annat oxå. =)

Igår efter jobbet så hämtade jag min tröja hos Elin som hon så snällt hade gått till
MAxi o köpt åt mig, super sweet huuh? love you gummmmmmsiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0