Allt ont för med sig något gott.

Glöm inte bort att säga till dina nära o kära hur mkt dom betyder för er!
Det är viktigt! Det är viktigt att höra att man är älskad oxå!

Jag vill bara säga hur mkt jag älskar min pojkvän,familj o nära vänner.
Utan er hade jag inte varit lika stark,och klarat så mkt som jag har gjort!
Ni betyder massor för mig..
Henrik är en underbar människa, utan dig hade inte mitt liv sett ut som det gör idag.
Han finns alltid där, jag älskar dig!

Glöm inte bort dina vänner, dom ska man vara rädd om o bry sig om.
Jag skulle aldrig vilja leva mitt liv utan mina fina vänner. Usch neeej!
Ni är underbara och jag älskar er!



(Elin) Ja saknar dig, du är världens bästaste, vi klara oss igenom allt tillsammans!
We do! Det är sant. Vi har verkligen legat på botten emellanåt, men ändå klarat oss
upp igen tillsammans! Me love you!


Jag o min bästaste vän!
Jag finns alltid här för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0