Tisdag o mys!

Hej...
Nu har jag gjort mina ärenden på stan, mötte upp Anki.
Handla lite gott bröd tills ikväll..
Nu ska vi dricka kaffe o sen bär det av till träningen, sen hem
till Anki o äta gott bröd o dricka te o ha tjejsnack, myss vaa?! Hösten har sina
mys stunder:)

Jag har nyss kollat Ankis bilder från lördagen:) haha! Kul!
Här är några.
 

Det blev mkt Mys pys med Angelica ;-), väldigtmysigt <3 hihiih!






Nu ska vi dricka upp kaffet o jag ska ner o ta en cigg, sen bär det av..
Va rädda om varandra..
Ta ingen skit tjejer o killar :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Walentin

ajdå :/ krya på dig!

Ohlala.. ska vi ta en dejt? :D

Kram

2009-10-17 @ 13:36:23
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0