Syskonkärlek!

Jag äger typ världens mysigaste halsduk,
 jag älskar den! O den är min!



Jag älskar hela min stora familj, och skulle aldrig vilja vara utan dom!
Aldrig nånsin, min familj är bara för underbar!
Jag har världens bästa syskon, idag ringde jag min lilla syster o
en av mina bröder, jag blev hämtad av Mattias o i bilen satt Nathalie o vi drog till stan.
Dom var vrålhungriga så vi åt lite mat,gick en sväng på stan..
Jag hittade två par skor, en par mocka stövlar på scorett o ett par andra
typ stövletter med kilklack på en annan affär!
Hmm, inte ovanligt av mig, snarare sorligt vanligt enligt många:) hahaha!
It´s all about shoes=) Love Love Love!!!
Sen efetr stan tog vi en fika, mysigt i det ruskiga vädret..



En mysig syskon dag!
Nu ska jag dricka te för 3dje gågen idag sen vila lite!
Love// Sp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0