Never alone always alone

Godmorgon!
Nu är jag hemma efter natten, druckit kaffe o nu sitter jag o lyssnar på
Takidas nya album! Dom är fucking bra alltså.. Takida spelades typ jämt hemma
hos mig o Elin i Ektorp förra året.. Good shit!

Idag fyller Anki år:
Grattis Gumman, hoppas din dag blir fin o minnesvärd.
Vi ses ju på lördag och festar:) Sen till Palace, så jävla kul..
Ser verkligen fram emot det... 




Känner mig rätt så sliten efter alla nätter de senaste två veckorna..
Och det kanske blir mera nätter nu i veckan, vi får väl se!
Just nu är jag lite halv trött så jag går runt o helt plötsligt kan börja as garva åt typ inget:)
Men såäre o vara över trött... Haha!
Idag ska jag träffa Elin, det ska bli kul, vi ska göra stan osäker;-)
Nee men kaske blir ett par skor rikare :) hihii.. Och lite annat!
Vi ska nog ta en fika oxå, men så kommer ju alltid frågan, vart ska vi fika denna gång?!
Och vi står alltid o tänker i flera minuter, haha, har ni ngt förslag?!??
Ska försöka få tag på henne nu, så hon vaknar nån gång...
Nee ni, om  jag skulle ta o sminka mig lite så jag slipper se ut som en zombi på stan:)

Smile and be happy:)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0