Lördags..

I lördags så var det kalas hos Anki...
Jätte god mat, o god dricka:)
Men om vi säger såhär, har man nte druckit alkohol på några månader så slår det till rätt bra=)
Shiiiiit, haha, detaljerna lämnar jag inte ut, men förfesten va grymt rolig..
Av det jag kommer ihåg, hiih nevars!!

Vi gick till Palace, det va kul, lite udda utgång men jag hade trevligt=)
Det finns väl några saker jag hade velat gjort annorlunda o saker som kanske inte va med meningen!
Men det är svårt att ändra nu..
Vi hade iaf jävligt kul, o fyllan som vi prata om den fick oxå kan jag lova!! Uhhh!
Såhär såg jag ut!




Nu kan vi säga att jag gick in i dimman:) endel av korten är sekretessbelagda kan ja lovba:)


Hahaha, de nii, kul som faaan...
Konstigt no kan jag inte släppa att jag faktiskt vill ut snart igen o dansa:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för ett trevligt "kalas". Kommer ta ett tag att glömma den festen. :) Hörs i morgon..PussPuss

2009-10-12 @ 14:23:47
URL: http://angelica88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0