Lätta på hjärtat....

Att lätta lite på sitt hjärta o sina tankar är väldigt skönt :)
Jag skulle vilja skriva så mkt just nu,men det skulle bli sån kallabalik här.
Jag vill inte höra nån annans åsikter om detta,därför så skriver jag inte så mkt.
Bara jag känner vad som är rätt o fel o jag litar på min magkänsla.
Men jag är full med blandade känslor, jag är inte ledsen utan väldiigt glad med många tankar :)
Plötsligt känns det så naturligt, inte alls så konstigt som jag trodde...=)

Blickar kan säga mer än tusen ord!I
dag har jag haft en bra dag, väldigt mysig o rolig.
Fixade lite tills imorn, köpte ett linne o smycken.
Eli n köpte sig oxå en outfit,as fin!
Nu dricker jag te, har duschat o ska se idol o äta lite nötter tror jag!
Sen blir det väl o sova, ska upp o jobba imorn bitti...! Usch för o gå upp så tidigt!

Hoppas ni får en underbar kväll o att ni har ngt roligt för er...
LOVE// Sp

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

vackraste Stephanie <3

2009-10-10 @ 11:42:10
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0