I -Love-You.....Mammmmmmiiiiiii!

Jag har jobbat så har inte orkat skriva så mkt här..
Jag är vaken nu efter två koppar kaffe o frukost..
Jag ska börja fixa mig till o träffa min underbara lille Elin!

Igår kom min mamma hit o sov några timmar efter att hon gick av sina nätter.
Sen gick vi o gjorde ett nytt id-kort åt mig, sen vidare till stan o träffa Nathalie odet blev en fika
på Paus, det är så mysigt när mamma, jag o lill nattis gör saker ihop.
Jag älskar min mamma, hon lyssnar alltid o  försöker alltid förstå mig.
Vilket jag älskar med henne, henne kan jag alltid lätta mitt hjärta till, vilket är sååå skönt!
Jag lättade mitt hjärta för mamma igår, jag kunde inte hålla tillbaka längre så
på våran promenad till stan så pratdade vi hela vägen:)
Jag älskar dig mamma, du är den bästa mamman på jorden! <3

Sen åkte jag iaf o jobba, sen efter jobbet blev det träning med Anki, sjukt roligt!

Men nu en cigg, kanske skriver innan jag drar!
Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Walentin

Hej hej! tack :) jadu vad vill du veta? trevlig kille från sthlm :) ahaaa.. har du kosntiga matvanor eller vad menar du? Kram

2009-10-16 @ 19:43:50
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att jag har dej min lilla tjej jag älskar dej av hela mitt hjärta och blir rörd till tårar när du skriver så fint. Jag är värdens gladaste och stoltaste mamma. Bamsekram o puss

2009-10-16 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0