Hej mina älskade vänner!

Idag är det måndag igen o jag sutter påjobbet.
slutar om några minuter!
Jag började 6:45 imorse, de ni.. Inte min favo tid
men det gick fruktansvärt bra.
Jag sminka mig o fixa mig till omed innan jag åkte, det händer inte jämt
när jag börjar sju, oftast äre bara mysbyxor o sätta håret i en boll o åka lixom.
Men idag hade jag så mkt energi när jag vakna..
Ikväll blir det nog träning om det hinns med.. Jag jobbar typ varje dag denna vecka
så vet inte vad som hinns med,men men shit the same!
Intressant inlägg vaa.. !?!?

Tack Amanda för enmysig kväll igår, du är för underbar!



Ta hand om era kära o ge dom kärlek, det behövs!
Kärlek är det finaste som finns!! <3 Love!


Min kärlek...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv gumman :) det är jävligt segt att inte kunna ses så ofta men så äre när du jobbar mkt o jag pluggar_:/ vi får fixa nån myskväll snart när du e ledig med kaffe o choklad;) <3

2009-10-28 @ 17:07:53
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0