Have to go!

Just nu har jag jätte brottom, men jag är typ beroende just nu av att kolla bloggen ;-)
Så va tvungen att göra det innan...
Men jaaa, nu är jag klar o sminkad, ser lite piggare ut iaf...

Jaahaa, nån mer som ska till stan idag?!
Man vet ju aldrig om man springer på varandra menar jag;-)
You never know... Kanske vore kul.. =)

Jaa, jag kanske skriver nån annan stanns sen, nu skiter jag it!
Jaa kanske skriver sen=)
Jag vet, det är tufft, men jag vet att du fixar det, du fixar det mesta..
Jag fattar fortfarande inte om det är sant?! (yyYyyy)
Samtidigt är jag lite rädd, vad händer här näst?
Är detta meningen? Gör vi fel?
Samtidigt som jag är full med glädje just nu så tänker jag ändå
att det är ju ingen annan som går i mina skor, jag gör mina val, du dina..Hihih!
Såå ingen annan bör ju fara illa utav det på ngt sätt, kanske måste chansa..
Man ska väl följa sitt hjärta, inte gå imot magkänslan?!

Hoppas ni får en lika underbar dag ni, tänker på er!
Puss o Kraaam!
Nu är det jätte brottom här, spårvagnen nästa!!!
Call me if you need mee!   Hejhej!

Kommentarer
Postat av: amanda

finaste <3

2009-10-07 @ 10:10:52
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0