Godmorgon :)

Hoppas alla ni har sovit gott.. Jag hade en helt jätte bra natt..
Jobbade inte i mitt vanliga hus utan det brevid.. Jätte kul!

Nu är jag iaf hemma, det ös regnar ute o det är ju inte så kul, men jag är glad endå..
Fan ta den människan som försöker förstöra min dag idag, för idag mår jag tppen!
Konstigt det där med regn asså, nu när jag har jobbat 3 nätter har det vart skit fint väder, nu när jag går
av mina nätter så är det skit väder... WHY? Lika irriterande varje gång!

Ska ni hitta på ngt roligt idag??
Jag hoppas ELin vaknar snart så vi kan mötas rätt tidigt..
Ska äta frukost o sminka mig o så, sen dra mig ner till stan, har lite saker jag ska köpa idag.
Förhoppningsviss!!!!!!!

Hörs senare!
LOVE// Sp


=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0