Filmkväll o mys!

Hej påer..
Efetr jobbet igår åkte jag hem o duscha sen åkte jag o
Älsklingen o hyrde Johan falk filmerna, vi såg båda på en gång.
Dom är sjukt bra! Det vamys på hög nivå..

Idag har vi köpt nya handdukar o så till  det nyrenoverade badrummet som blev hur snyggt som helst!
Sen va vi på stan en sväng,tyren va även med oss, vi
kolla skor o vinter jackor o sen åt vi..
Drog till Maxi en sväng oxå, där träffa vi min bästis ELin o Leiti..
Nu är ja hemma, o planerar att jag ska åka ner o träna=)
Men nu ska jag ta en knäcke,älskaaaaaaaaaaaar!

Här är bilder från idag, tänkte jag slkulle visa håret, men vet inte om ni ser
så stor skillnad på kortet?!?Detg är taget med mobilen.. Det är iaf mörkbrunt..
Yes, hot as always!

Jag har tagit ett beslut, jag vill inte förlora det jag har idag o den kärleken o värme som
jag får varje dag, jag är lycklig in i själen!
Henrik är min kärlek o mitt allt!

Kommentarer
Postat av: AMANDAA

ååå vad fin du är i håret!:)

2009-10-19 @ 11:08:13
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillart din hårfärg skarpt...

2009-10-23 @ 08:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0