Är det sant?!!vågar man tro?!?!?!

Nu är jag på jobbet igen, bara inatt o imorn natt kvar, sen ledig!
Fick typ panik förrut så jag åkte o träna, jag av tvungen att tänka på annat,
så jag duscha där o sen åkte jag till jobbet direkt, impulsgrej!
Nu sitter jag här, små skrattar lite för mig själv, sjukt allt är ibland!!
Vet inte vad jag ska skriva, trodde jag nästan drömde men ahh,nee,kanske jag inte gjorde!
Jag har iaf löst en sak, jag vet inte om jag ska skratta lr gråta :)
Va faan :)! Nu då?!?!

Ni måste tro att jag har gått in i väggen lr ngt, men så är inte fallet.
Det bara är lite mkt i mitt huvud just nu, det snurrar på rätt bra kan jag säga!!
Haha! Guud!


Sant lr falskt?
Le lr skratta?
Gråta lr bryta ihop?
Vara glad lr ledsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0