---Det vanliga ;-)

Godmorgon!
fyfaan va hemskt det var o gå upp 6 i morse, inte min grej det där!
Kallt som fan oxå, för jag var tvungen att gå! Brrrr!!!!!!!!

Idag är det lördag, när jag slutar ska jag hem o duscha o börja greja inför
ikväll, sen bär det av till Anki som har kalas idag :)
Sen är det nog Palace som står på schemat, vilket ska bli kul (förhoppningsvis)
Jag hoppas verkligen vi kommer dit oxå... Jag vill!
Undra vad det är för folk ute, det va ju ett tag sen man var ute så, men det ska nog gå vägen!
- Vi märker väl vilka som är ute, och hur läget är just då;-)
- Magkänslan är bara positiv :) lite ofattbart men positivt!

Hörreni,, nu ska jag dricka mitt kaffe så jag vaknar!
Nu skrev Anki sms =) o fråga om jag vill ut till Palace..
Ehhh jaaa gumman, vi har väntat ganska länge på denna dag nu.
Jag fick iaf svar att hon var extremt taggad, så kvällen slutar nog på Palace..
Lr vi hamnar nog där iaf, var den slutar?! Det vet man aldrig när vi är ute ;-) haha!
Det ska iaf bli kul att vara med mina tjejkompisar en helkväll!







Vi ses ikväll Gumman... <3



Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, kul inlägg:) Jag är EXTREMT taggad ska du veta. Ska bli kul. Var så himla länge sen. See you soon....Kisses and hugs

2009-10-10 @ 15:51:14
URL: http://angelica88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0