Better in time.

Jag lyssnar på Leona Lewis: Better in time...
Shiiiiiiiit,vilken klump i magen jag fick.. En Underbar låt men en kämpig låt oxå.
jag älskar den, o jag drar mig väl lite själv till att lyssna på den, så jag får känna känslan oxå..
Det är både bra o dåligt..Jag blir båse glad o ledsen..
Meeene allt blir väl bättre med tiden?
(Jag tar upp min mobil o tänker,sen lägger jag ner den igen?) varför!!
Dolt Nr: Svar jaa! hihiii!
Det ska väl inte vara så svårt egentligen?!!
Well.. skit samma just nuuu...
Imorn ska jag till stan runt elva... Ska ni dit nån gång under dagen?!


Jag var hemm hos pernilla innan jag börja jobba..
Hon har en jätte söt kisse bebis.. Jag la mig i sängen o hon efter..
hon är sååå liiiten, så söt.. Hon vart iaf besatt av mina läppar o skulle pussa på dom
hela tiden, o busa med mitt halsband... sååå jäävla söt är hon!!
(Jag saknaaaaaaaar henne varje dag, mitt lilla hjärta, hon finna alltid i mina tankar!)



But nothin’s greater than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness, I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I’m goin’ crazy ;-)


Love // Sp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0