Älska mys!

Jag är inte direkt en morgon människa på hösten..
Men jag kom iaf upp imorse o åkte o jobba..
Jag blev iaf väckt av Henrik o slapp den där jävla jobbiga mobil alarmet.
Det är faktiskt stor skillnad, för jag blir bara förbannad på klockan.
Men jag kan säga att jag hade hellre legat kvar i sängen o myst med min finast älskling.
Jag älskar o mysa, mys är det bästa som finns. Jag behöver väldigt mkt närhet.
Den bästa platsen på jorden är i Henriks famn, där ligger jag tryggt o inget kan skada mig då..
Jag älskar dig gubben...

När jag slutar ska jag gå hem, byta om o styra lite sen ner till stan o möta upp
Anki och träna, sen hem, då kommer förhoppningsvis Elin på besök =)

Men ni får väl ha en trevlig dag så hörs vi kanske ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0