Aldrig mer svart färg ..

Hej allihopa!
Jag har suttit hos min underbart duktiga,trevliga o super duktiga frisör
i 5 timmar o lite till..
Dee niii... Jag blev trött på min svarta färg, så bestämmde mig att jag vill ha min mörkbruna tillbaks..
Yess, och då ska jag ha det, han förvarna mig att svart färg är skit jobbigt o svårt att få bort.
Men efter samtalet så ringde jag honom ändå o boka tid=)
Japp, så i fem timmar satt jag där.. Men jag va inte orolig nån gång, han fick lägga i 5st omgångar med
avfärning i mitt hår för att det ens skulle bita på mitt hår, det är maximal behandlig på avfärgning.
Jag hade visst väldigt starkt hår, vilket är bra..Men det tog tid
Men efetr mkt tålamod o tid, så sluta det med att jag fick mörkbrunt hår med lite slingor,
och nyklippt hår med jätte fina lockar..
Men vi fick mycket goda skratt o konstiga samtalsämnen men trevligt =)
Jag ska tillbaka om en månad o göra mer slingor=) Kul!
Jag känne rmig trygg i hans händer, det är inte många händer jag skulle lägga mitt hår i.
Men till han skulle jag kunna säga gör vad fan du vill, så vet jag att det skulle bli kanon.
Jag litar på han till tusen och känner att jag är i säkra händer...
Äntligen har jag hittat min frisör som jag trivs super bra med..

Min underbara ELin satt där i 5 timmar o höll mig sällskap, det är kärlek!
Men nu är jag nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0