Vart är snön?!?

Jag hatar kyla som ni vet, verkligen hatar.
Men jag tycker att snön lika gärna kan komma, hellre det än lera o blask!
På julafton tycker jag att det ska vara snö, massor!
I våran familj frirade vi alltid jul i fjällen (Stöten) fram tills jag var 14år kanske!
Så underbart mysigt... Hela stora familjen, det har alltid vart mysigt.
Men nu känner jag inget sug efter fjällen lr åka skidor. Nope!
Men på jul ska det va snö!! Punk slut!
Angående jul så längtar jag, jag älskar julafton, det är så mysigt o vara
med dom man tycker om o Älskar..
Julafon är jag ledig, men dagarna innan o efter får vi se,det blir nog jobb!
Jag har inte handlat en ända julklapp än, visserligen ska jag inte köpa till så många
men, lite stress känner jag allt.
Det är inte långt kvar tills min födelsedag heller, guue tiden bara springer iväg..



Jag älskar att vara älskad av dig.
Du är mitt skal som täcker mig.
Du är min sol som värmer mig.
Du är mitt stöd som stöttar mig.
Du är min hjälte som hjälper mig.
Du är min kärlek som jag håller kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0