Vardagslyx!


Heej...
Hoppas ni har haft en bra dag..
Jag vill först säga att ELins inlägg på sin blogg va väldigt bra inlägg och
jag hoppas verkligen folk som läser den tar åt sig o försöker förstå allvaret!
Det är inte lätt, Tabletter o droger i allmänhet förstör endel av det roliga i livet
även fast det kanske är jätte roligt i början, men i längden blir det bara
skit av allt... Trust me!
Jag är glad att jag har Elin, vi går igenom allt tillsammans.
JAG ÄLSKKAR DIG ELIN!!
Elins blogg: www.candysweet.devote.se

Jag har iaf tillbringat lite utav dagen/kvällen med Elin..
Hon följde med till frisören, gjorde inge spec, bara la i
några slingor o en annan brun toning.. En nöjd Stephanie..
Det är lite mysigt o sätta sig i en stol o låta frisören tvätta,massera,färga m.m
Lite vardagslyx sådääääär!
Mina gröna ögon kommer fram fint i brun färg, fick jag även höra idag.
Sen blev det en kopp te på fräcka-Kungsgatan =) Vårat favvo place!

Men nu ska jag pyssla med annat, vi hörs.

En svarthårig Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0