Update!

Hej..
Länge sen vaa.. har haft fullt upp med jobb, träning o lite annat!
Igår va jag super trött när jag kom hem, hade jobbat 7-21.15..
En dag jag aldrig kommer glömma iaf... Men men!
Idag går jag in på tre jobb nätter, mindre skönt.. Man blir ju inte
jätte pigg av detta väder..
Men man får va glad ändå =) 

Idag ska jag ta sprutan och min ELin ska följa med...
Om jag har rätt tider vill säga, lite läskigt med influenasan tycker ja!

Jag ska boka tid hos frisören idag oxå om jag hinner.
Sen kanske ta en fika med ELin o sen hem o vila inför natten.
Lite svårt att ställa om sig, har ju jobbat dag/kväll ett tag nu. 
Men nu har jag lagt på lite makeup,har på mig en mysig stickad tröja
och strupbyxor och är redo för att gå ut i skit vädret, sen ska det bli
super duper roligt att träffa Elin, min gummsi..
Det finns en hel del att prata om, hemlisar :) tihiiii!
Nevars, nu ljög jaa, men det ska bli roligt iaf!!!

Elin, vi har varandra o vi klarar det tillsammans, jag lovar dig!
Detta är nog inget jämfört med va vi har gått igenom tidigare!
Vi klara allt med lite tårar,kamp,skratt,förtvivlan,vilja o glädje!
Jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0