Söndag!

Idag är det söndag, den värsta dagen på veckan, enligt mig=)
Det regnar oxå så idag är det en äkta söndag!!!
Men jag jobbar ju i vilket fall som helst o kommer inte hem förens ikväll.
Imorn börjar jag 11.00 det ska bli rätt skönt faktiskt, med lite sov morgon!
Jag tror jag ska träffa Elin efter jobbet oxå om det inte är ändrat?!??
Jag saknar henne enormt mkt, vi sågs fredags efter jobbet o åkte samma spårvagn,
men det räknas knappt =) Hon är en viktig del i mitt liv, utan henne fungerar inte livet som
det ska riktigt! Jag behöver mig dagliga dos av Elin =)

Världens finaste tjej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är snyyyyyyyyyyg ;o)

2009-11-15 @ 10:55:44
Postat av: Karl

Fortfarande lika snygg ;) det va ett jätte tag sedan hoppas alt är bra med dig va i norköping häromdagen o tänkte på dig kram ... Hoppas vi höres

2009-11-16 @ 05:17:56
Postat av: Stephanie

Hej Karl!!!

Tack :) Men varför hörde du inte av dig?

Hade vart roligt att träffa dig juu...

Jag har bytt mobil, o har inte kvarditt nummer...

Hör av dig! Kramizz!

2009-11-16 @ 07:50:44
URL: http://stephanieperttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0