Otroligt jobbig natt..

Godmorgon!
Igår jobbade jag sen tränade,träffa syrran en snabbis sen hem
till soffan där jag somnade lite över sex o vakna klockan åtta:)
Det händer inte så ofta att jag bara somnar sådär?!
Jag vet inte vad det är med mig men trött hela tiden, vilket är jävligt jobbigt!
Sen när vi skulle gå o lägga oss,låg jag vaken hur länge som helst,fast jag va jätte trött.
Jag vaknade 05.15 imorse, vaa faan?! :) Jag gick iaf upp då.. Jävla skit natt!

Fredag,lördag o söndag är jag ledig.. Förstår ni, ledig en hel helg, dee ni, det va
fan inte igår:) det ska bli väldigt skönt faktiskt..
På fredag kanske det blir utgång, förmodligen :) kul vaa!

Nee ni, back to work..
Hejhej!


Nu är det inte långt kvar till jul =)
Elins o min jul förra året va väldigt mysig, jag är lyckligt lottad som har
en bästa vän som du.. Me love you bejbiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0