Lussebullar lr lussekatter?

Hej!
Jag är så sugen på lussebullar, jag säger lussebullar o inte
lussekatter, det ser mer ut som bullar än katter:)
Lussebullar låter mkt bättre! Jag måste köpa såna, det får inte vara vilka som helst!

Åh idag har jag vart ute o gått, hann oxå sola o gå ett snabb varv på stan innan
jag gick vidare upp till jobbet.
Hittade lite smått o gott idag, as snygga underkläder hittade jag, hann inte prova,
men jag har hittat lite som jag vill ha, men jag vill ha med min älskling då.
Nu har det kommit in lite snyggt här o där, så idag va det kul o kolla kläder.
Men tiden sprang iväg,men jag ska väl shoppa lite när jag är ledig nästa gång:)

Mysigt det är när det kommer juldekoration på stan, love it!
Ska handla fina röda julstjärnor och andra blommor oxå..
Snart kommer ju julgranen upp oxå, ingen kan få en sån fin julgran som jag
o Henrik har, den slår allas med hästlängder!!!


Jag älskar frukt..

Nu ska jag äta upp min jumbo apelsin, sjuuukt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0