Listen to me baby ..

Tjoohoo!
Igår va det så mysigt.
Jag o Elin tog en 1:a advent fika på fräckas (kungsgatan)
Det va super mysigt..

Nu är min lediga helg över, tur det kanske?!!
Jag ska iaf jobba idag, ett kort pass.
Men jag vill absolut inte gå ut i detta väder..FYFAAN!!
Jag har druckit 3 koppar kaffe nu, gott...
Jag har tappat aptiten på morgonen oxå, why?!?

Jag ska fixa iordning mig nu och lyssna på Lady gaga.. Den låten
är sjuuuukt bra...


Den här kvällen glömmer jag aldrig:) hahahah!
Mee and my lovely bitch ;-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha. den kvällen glömmer man inte i första taget. ;) Hoppas allt är väl med dig. Puss o Kram

2009-11-30 @ 14:56:40
URL: http://angelica88.blogg.se/
Postat av: mandaaaa

<3

2009-11-30 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0