Don't Touch !

Se men inte röra flickor o pojkar ;-)

Ni älskar mig, jag älskar mig själv..
Kan det bli bättre?!

Nu tror jag nog att sommaren är här =)

När jag kom hem imorse efter jobbet så kröp jag ner hos Henrik..
Vi hade även en gäst i sovrummet... En flugjävel...!!!!!
Finns det ngt värre än en fluga som irriterar när man ska sova?!?!
Den vägrade försvinna oxå... hahah idiot jä'vel alltså...

Vi har vart ute på en lång promenad för en stund sen och nu
sitter jag här en stund o nyss ätit honugsmelon med lite
vaniljyoughurt över... det är jääävla gott ..
Jag ska väl lägga mig o vila lite sen, natt jobb väntar!
Sista natten för helgen....
Imorn så ska jag träffa min Elin på stan runt tio på morgonen så
sova blir det inget av... Ska shoppa lite saker imorn... Weeeeiiii, happy me!
Ska iaf införskaffa mig Bjön Axéns volymtång imorn, den är fruktansvärt bra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman har somsga tinga penmgar att svara ditt sms, men självklart kan vi ses i veckan..:) jag går i skolan och jobbar mån-tors så jag slutar halv 8 då:)

2009-05-24 @ 21:18:52
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0