22/5-09

Nu har min älskling kommit hem igen.. Det blir lite ensamt
när han åker iväg några dagar..  Men nu är han hemma igen =)

Vet ni, jag hittade ett par fräckaa sandaler på H&M igår..
Dom kostade ty 98 kr lr ngt sånt.
Det är typ svart blanka med guliga dragkjedjor.. Lite fräsiga!
Men sen är det bara ett par vita ballerina från Scorett, sen blir det nog
inte så mkt mera skor... Haha, tror ni mig?  Inte jag iaf ... hiiihh!

Beautiful --- meeee


Pappa ringde nyss, han var i lägenheten i Ektorp o hämtade det sista..
Nu ska vi bara städa den sen är den booorta! Såå skönt det ska bli..
Men jag kommer endå sakna den lilla lyan, den va så mysig..
Tänk att Elin o jag lixom bodde i den... Den är inte så stor.. haha!
Men det blev ju som en garderob till slut när vi nästan aldrig var där..
Men vi hade det mysigt.. Alla nätter vi bara låg o hade beslutsångest över
"saker"
Mmm, alla mysiga samtal o alla jävliga stunder då vi bara grät o skrattade på samma gång..
Det va en rätt så jobbig tid men endå helt fucking underbar tid!

Nu ska ja försöka få tag på Elin, min älskling...
Men det kan ju vara så att hon kanske sitter o pluggar ..
Igår hade jag en helt underbar dag med ELin... Jag älskar dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0