En kvinna ska alltid känna sig sexig!

Yesss girl.!!!!

Idag åkte vi till Henriks farmor o farfar..Love it
Jag älskar o vara där, det är så fint ,avlägset,slappt o skönt..
Henrik tvättade bilen o jag låg på gräset i solen o vilade en stund.
Nice! Vi var där i några timmar, härligt... väldigt mysigt på landet, jag trivs som fisken i vattnet
på landet, men bara i några dagar sen blir jag för rastlös.. men jag älskart!
Det är ju kanske inte så konstigt eftersom jag är uppvuxen i Stavsjö =)




Imorn bitti ska jag hem o lägga mig brevid världens finaste...
Tack för idag älskling, looooooooove!
Puss o hej...

Kommentarer
Postat av: johanna

Det är mysigt att vara hemma hos familjen o gamla vännerna, men såklart att ja saknar florens :) men jag ska ju tillbaks efter sommaren så.

Oh ja, kär o galen verkar du allt vara :), ni är otroligt söta tillsammans, o min mamma berätta att det var en fin kille du träffat.

Kraaamis

2009-05-24 @ 08:37:45
URL: http://johannagrossmann.blogspot.com
Postat av: Anonym

jo det är sant, men jag hoppas det blir bättre denna gång, och att du inte får gå igenom samma sak igen..

Jo jag ska jobba lite i krokek, på ettans och sen vet jag inte mer, men hoppas på att få lite små jobb här och där ;). Kram

2009-05-24 @ 12:57:18
Postat av: amanda

myyysigt <3<3

2009-05-24 @ 21:11:41
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0