Today.....

Nu har jag en liten lugn stund på jobbet.
jag har jobbat sen elva imorse, är lite små seg i huvudet..
Dessutom har vi vart ute i solen rätt mkt oxå! TRÖTT!
Men om några timmar får jag gå hem till min Henrik!

Igår va det mysigt i parken, drog oss hemåt ganska tidigt..
Men det blir bättre när jag är löedig en helhelg istället...!

Idag är det MORSDAG!

Grattis mamma. Jag älskar dig, du är världens finaste o underbaraste mamma!
Jag är så glad att jag har dig, du är min bästa mamma och även en av mina
bästa vänner... JAG ÄLSKAR DIG!
Tyvärr kunde vi inte ses idag, men imorn då åker vi till smultronstället o mummsar galss imängder!
Det är vi jävligt bra på, jävligt gott oxå!
Vi får väl se om Elin följer med oxå....

ELIN! HÖR AV DIG; JAG ÄR OROLIG NU!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0