Tårar, det värmde mitt hjärta..

Guuuu, Amanda faaan jag läste det där på din blogg.
Och börja gråta, det värmde och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna.
Det var helt underbart skrivet, det va det finaste på länge. Jag älskar dig vännen.

Amanda skrev såhär om mig:

Jag tänkte lägga till en sak om en sjukt god vän till mig. Jag har tur som är omringad av så fantastiska personer men just nu tänkte jag skriva om min goda vän Stephanie.. Hon är som en storasyster för mig. Hon påminner om mig själv så mkt fast så mkt starkare. Jag ser upp till henne sjukt mycket! Steffi har alltid backat upp mig vad som än hänt, hur pissigt jag har mått har hon funnits precis bakom och tagit emot mig. Jag skriver om henne bara för hon är min förebild. Exempelvis häromdagen när vi pratade hemma hos mig (om en viss sak) så sa hon en grej (tänker inte skriva vad) men det hon sa gav mig så mkt hopp, det gav mig så mkt styrka. Stephanie är en väldigt stark, positiv person, hon ser alltid ljuset i tunneln oavsett vad som händer henne, Jag älskar prata med henne för hon leder alltid mig tillbaka till "rätt spår". Mår jag dåligt inombords tänker jag alltid på saker hon har sagt. Saker som jag egentligen tycker är sant men som man kan tappa bort när man inte mår bra. Jag tänker på saker hon har sagt, det ger mig styrka att börja tänka i vanliga banor igen. Jag mådde asdåligt över en grej inatt, men jag tänkte på en sak Stephanie berättade för mig och tack vare att jag tänkte på det hon "lärt "mig kunde jag återfå min tro.. Tack <3

Kommentarer
Postat av: amanda

naaaa fyfan gumman, allt jag säger är sant om dig! det vet du, allt jag tycker om dig kan inte ens beskrivas! du är en sann vän gumman, i ur och skur!

<3 om man bryr sig om människor i sin omgivning (som jag om dig) ska man sälvklart visa det för dom :D

2009-05-11 @ 13:50:47
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: amanda

tack hjärtat för allting, det värmer i mitt hjärta otroligt mycket! men om man bryr sig om sina nära och kära är det viktigt att låta dem veta det tycker jag , så därför berättar jag det för dig och varenda ord är sant! <3 tack vännen för du är du

2009-05-11 @ 14:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0