Snygging...

Imorn kommer Natahlie och jag vara snyggaste tärnorna ever..
Och bruden kommer vara helt underbart vacker ! Min älskade mamma!

Idag har jag fixat lite på stan, tog även en kaffe med Pernilla o Elin på Fräcka.
Hittade två linnen på gina när Pernilla o jag gick på stan..
får se om dom finns kvar på Måndag lr ngt..
Typ en tunika/Linne för bara 149.- och det kan man aldrig få för många av..
O ett linne med ett lejon på, Lovely!
Och ett linne som det ser ut som nån har slängt massor färgklickar på..
LOVELOVE LOVE!!!!

Invigde mina nya Jeansleggings idag från Veromoda.
Det är det bästa som finns, sitter som smäck och är hur bra som helst..
Plus att det är billigare än vanliga Jeans..
Jag har jääte svårt o köpa Jeans , antigen är det för stort lr så är det ngt annat fel!
Hopplöst iaf!
Så ajg älskar Jeansleggings.. Då ska det vara jeans alltså, inte tyg!

Nu ska vi äta lite, sen när Henrik åker till jobbet tänkte jag gå en promenad..

YOU LOVE ME!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i do lvoe you hihi <3 ha så roligt på bröllopet imorgon längtar tills jag får höra:D

2009-05-15 @ 18:33:55
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0