Jag har blivit mamma igen!

Hahah, jag har blivit mamma igeeen till ett par underbara
SKOR idag! Weeeejj!
Köpte dom på Nilsons, ´jag lägger upp bild imorn på dom...
Jag såg dom första gången när jag och Hnerik var i Stockholm.
Det var kärlek vid första ögonkastet... Det är ett par Kilklackar vilket jag älskar.
Det är snyggt,gulligt,sexigt och helt perfekt till både fest och vardag!
Köpte även ett inköp från MONKI, Kärlek där oxå.. Stark härlig färg...

För övrigt har denna dag vart utmärkt, nästan en heldag med ELin, mysig fika och
prat, vilket kändes super, saknat dig gumman!
Lång rask promenad med älsklingen oxå.. Niceeee!

Sista kvälls ciggen nu rå, sen time too sleep!
Imorn ska jag ut och ta mig en powerwalk, ska pröva jogga lite, fast jag kanske inte bör!

Kommentarer
Postat av: amanda

kan vi ses snart gumman? bara umgås :) puss

2009-05-06 @ 11:21:46
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0