Gorw up Girls...

Hoppas ni har det bra ute i solen!
Jag har precis gått en promenad till Elin..
Jag är som spagetti i mina ben efter alla powerwalks..
Men det är bra, man blir piggare av att röra på sig, jag mår iaf mkt bättre..


Elin och jag ska ner på stan o jag ska till on off och bråka lite om min mobil!
Alltså tjejer?varför ska ni bara lägga skit på allt o alla?
Kan ni inte försöka att må bra själva och försöka arbeta upp erat egena självförtroende?
Det ni skriver till mig är bara så fjantigt. Ni kan inte trycka ner mig ändå, jag är precis som jag är.
Ni känner inte mig utan ni känner min blogg. Ni vet inte ett skit om mig egentligen.
Jag tycker synd om er, för nån stanns så är ni så osäkra på er själva så ni måste vara elaka mot andra.
varför skriva såna saker? Vad får man ut utav det?
Hahaha som Elin o jag sa. ni kanske tänder på det=) haha! Man vet aldrig nu för tiden vad det finns för människor!

Jag trivs med mig själv och jag står för det.
Inget kan trycka ner mig längre, jag är starkare än nånsin....
Jag är en Perttu !!!!!!!!!!!

Henrik älskar mig för den jag är!
Äkta kärlek är det finaste som finns..
Jag älskar dig min finaste....

Kommentarer
Postat av: amanda

gumman du är bästa Stephanie , skit i alla nördar som är för fega o måste gömma sig bakom sina datorskärmar! du är snygg och bra och folk är bara svartsjuka idioter!

2009-05-29 @ 18:56:29
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skriver att du är en perttu. en falsk jävel med andra ord.

2009-06-04 @ 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0