Efter regn kommer solsken!

Weeii, solen kom fram!
Imorse gick jag till jobbet, gick nästa hela varvet runt innan jag var framme!
Min höft har blivit bättre så det är såååå skönt!
Idag har det var en mysig dag på jobbet, lite utflyckt osv... Kuligt =)

När jag går hem ska jag gå runt strömmen sen hem o duscha av mig o fixa mig lite
sen blir det en kvällis fika med  Min Elin, lite mysigt sådär vaaa?!?!
Jag tror det blir roligt o mysigt.....Det va ju trotts allt ett tag sen ändå, lr aa nån dag?!


Ni får väl ha det så jätte bra nu då..
vi hörs kanske senare ikväll...
Byeee!

Kommentarer
Postat av: AMANDA

hej hjärtat, ja absolut fick jag ditt sms, har inga pengar att svara:( lugnt att du iten hunnit ringa, jag ville bara höra hur det va på bröllopet! Hur är det gumman?:) vill du kanske se si helgen om du har tid?`PUSSSSS

2009-05-20 @ 15:38:49
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0