Denna dag behövdes...

Åhh idag har jag faktiskt haft det riktigt slappt men ändå inte.
Efter natten, gick jag hem o gick ut igen o raskade samma runda som igår.
Sen hem o duscha,åt frukost, sov...
Glömde bort att athalie hade ringt så jag sov inte så många timmar, men klockan
elva stog hon utanför o plingade på... Trött som faaaan va jag!
Kul att du kom syster, inte långvarigt med kul o se dig!
Jag har städat hemma, gick sen till Amandiiiis, du är så söööt min lilltjej!
Alltid roligt att träffa dig, vi har jämt roliga samtalsämnen =) hahah!
Sen skulle hon träna så jag följde henne dit, och så gick jag hem så i typ en timma o en kvart va jag ute o gick..
Nice....
Nu ska jag äta upp min vaniljyoughurt med bananbitar i..... Jammmmi!

Let me drive my body around you
I bet you know what I mean


Kommentarer
Postat av: amanda

tack för idag hjärtat! jätteskojigt att träffa dig! hihi självklart har vi jämt roliga samtalsämnen hihi det har jag jämt med dig:D <3

2009-05-07 @ 21:07:14
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0