Beautiful...

Yesss, i´m back on track =)
Idag kom vi hem, Henrik o jag har haft en helt underbart mysig helg..
Bröllopet var helt underbart vackert, ÄKTA KÄRLEK ÄR DET FINNASTE SOM FINNS!
Gud, tanken slog mig när jag stog vid altaret som tärna att nån gång kanske jag är den
lyckliga bruden som får vara så fin och vacker och känna kärleken sprida runt i kroppen...
Kärleken sprider redan runt i kroppen o speciellt i hjärtat på mig... Lovely!

Mamma oHans fick jätte fint väder, värsta sommar vädret..
Sen åkte dom från kyrkan med häst o vagn, förstår ni så vackert det va?!
Det kom mkt tårar, lite jobbigt att stå o gråta som tärna framför allt folk men kunde inte hålla in!
Min bror patric o hans tjej Marie sjöng några låtar i kyrkan oxå, det va bland det finaste jag
hört, han sjunger sjukt bra, man får gåshud direkt... Han är grym på sång o gitarr!
Och festen var ute på deras stora trägård på landet.. Helt fantastiskt..
Det va inte den sista gången jag o Hnerik åkte dit kan jag lova..
Vi ska besöka dom i sommar några gånger o grilla,sola,bada och bara ha det
så jävla trevligt o mysigt... Det finns inget bättre en landet på sommaren..

Nu ska jag hoppa i sång med min Henrik (UNDERBARAST)
Det har vart en lång dag i dag så vi är trötta..
Skribver mer imorn.. Vill även säga att jag o Nathalie var sjukt snygga som tärnor..
Bland dom snyggaste måste jag säga...
Jag var sjukt läcker!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0