Weeeiiiiihiii!

Nästa fredag fyller min lillsyrra 18år, då blire kalas =)
Det ska jävla kul!
Helgen åker Pappa, Irén (tror jag), Nathalie, Jacke ,Mattias,Kim, Henrik o jag på
kryssning till Helsingfors, vilket oxå kommer bli kalas kul!
Jag är lite skraj för båtar o vatten, men det går säkert bra som alla intalar mig=)
Bara mina ´spöken ihuvudet som börjar prata....
´Meeeen det ska bli kul, om nu alla kan följa med oså..

Ikväll kanske de blir lite kalas oxå, vi får se..
Men imorn ska jag nog ta det lugnt, jag ill se melodifestivalen med min
Henrik, blev även bjudna till bror o kims land o mysa men vi får se..
Min älskling kanske ska göra annat.. så vi märker hur det blir imorn!

Veeeet ni.... Nu snart ska jag ner o möta lille Elin...


Den här dagen betyder väldigt mkt för mig...
Det värmer i hjärtat på mig när jag tänker på den dagen,
Jag älskar dig Elin, vi gjorde den dagne till ett fint minne! ♥
♥Elin har en mormor med ett väldigt stort hjärta o en värmande personlighet!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0