Lista... har skit tråkigt!

Du heter: Stephanie
Smeknamn: Steffi
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hmm, jaa Leona Lewis- Better in time ibland kanske..

Beroende av:  Cigg tyvärr..
Vem behöver du mest just nu: Henrik
Vad tror folk om dig?Haha, en jävla massa,men jag är tydligen ett roligt samtalsämne..
Stämmer det? - Ehh neeej! Inte ens hälften...
Vad säger du för att imponera på någon? Inte en aning...
Hur imponerar man på dig? Bara vara sig själv...
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jaa det händer nog=)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hemligt ;-)
Var bor du?
I Haga men har En lägenhet i Ektorp som ska sägas upp nu..
Trivs du där: Jag trivs super bra
Sprit, cider, vin eller öl: Jag kan dricka sprit,cider,vin lr öl, men vin är gott...
Brukar du bli för full: Vad är för full ?
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Jaa, folk som ljuger...
Har du haft sex idag: Kanske de kanske ;-)
Nästa mål i ditt liv: Det vill jag faktiskt inte skriva här, det behåller jag för mig själv..
Hur svarar du i mobilen: Är det nån jag inte känner lr så så " ahh Stephanie"
Vem ringde du senast? Elin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle ringa när jag gick...
Antal timmar sömn inatt: Ganska många tror ja...
Sov du ensam: Neeeeej, min Henrik låg ju brevid
Brukar du komma i tid: Jaa det tror jag att jag är ganska bra på..?!
När mår du bra: När jag ligger i Henriks famn, när jag får vara med mina nära som jag älskar och som jag vet älskar mig för den jag är, då finns det väl inge o klaga på...
När blev du fotad senast: För typ en timma sen...
Hur känner du dig nu: Glad.... =) 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart har jag rätt mkt av, jag varierar nog färger rätt mkt.
Vad saknar du: Våren och sommaren..
Hade du en bra kväll igår: Absolut, skit kul hade jag!
Favorit dryck på morgonen: Nyposoppa är jävligt gott på morgonen, ska nog köpa det nästa gång vi handlar=)
Rakar du benen: Ja!!!!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika....Innan tolv oftast..
.Är du blyg?Njaee, det beror på ;-)
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen större roll direkt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja...
Har du spytt offentligt: Ehhh naee, när jag var bebis kanske....
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hehe, jaaa nii......
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag, aldrig vart lyckligre, men allt kan ju bara bli bättre...
Är du bortskämd: Neej det är jag inte...
Vad gör du i morgon: Vaknar,dricker kaffe, sminkar mig, kanske ner en sväng på stan o träffar Elin, sen vänta på att pappa ska hämta oss, så bär det av till stockholm....
Vad är det värsta du vet? Jaa väldigt mkt, men otrohet, falskhet, flygplan!!!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ??? Vet ej!
Vad behöver du just nu? Åka hem o få en kram av Henrik
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag har ingen förebild just nu som är kändis, hade men det va förebilder på annat sätt....Inge bra! 
Vad längtar du till? Tills jag o Älsklingen ska åka utomlands=) Sommaren är välkommen oxå..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, de vet vilka de är oxå=)
Vad använder du för shampoo? Matrix Volumizing Shampoo
Vad är det finaste du fått? Inte en susning
En speciell dag du minns:
Finns många, men när jag o tog studenten=)
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Japp, det gör jag sörrniii..
Om fem månader: Har det nog hänt en hel del =)
Du samlar på: Nadaa, aa skor kanske ;-)
Gröna eller röda äppeln: Båda är goda, men röda..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Elin
Gillar du golf: Naaaee
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Inget..vara med Henrik, ligga i soffan o mysa
Är det okej att gråta: Ja , självklart!
När grät du senast: i förrgår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Väldigt mycket....
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Naeeeee. verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: tio kanske lr elva, det beror på vad jag har gjort dagen inann!
Har du piercing: Ja, naveln
Vill du ha barn: Ja. det vill jag ha
Solar du ofta: Njaaa, nån gång per vecka kanske..
Gillar du att dansa: Ja, älskar att dansa.
Är du flygrädd: Så in i helvete!
Hur vig är du: Vet inte, jag är nog rätt så vig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Lakrits...
Tror du på ett liv efter döden: Njae, det märks väl..
Tycker du om sushi: Jaaa, fucking gott är det!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, lr godis..
Bor dina föräldrar tillsammans: .Nej...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll, men på sommaren är både och!
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja , det har hänt väldigt många gånger, för många!
Biter du på naglarna: Nej, när jag är livrädd, lr jätte nervös. Tycker det är äckligt!
Röker du: Ja det gör ja!


Kommentarer
Postat av: amanda

hiih vilken rolig lista ska oxå göra:)

2009-03-27 @ 14:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0