Upptagen vecka...

Heeeej...
Nu sitter jag hemma hos Stefan, stefan o Henrik är och ska lämna lite saker i bilen.
det blåser ju så mkt så jag stannade inne o väntar, sen ska vi till stan en sväng..
Hela veckan är jag upptagen så jag har fått tacka nej till jobb..
Jobbar en stund på torsdag men sen kan jag inte mer..
Hoppas att det blir mer jobb nästa vecka=)
Imorn ska jag hem till pappa på eftermiddagen och kolla mina sommar skor..
Dom har ju inte fått plats i min lägenhet:) hehe..
Men imorn ska dom hem till Ektorp, ska rensa lite (förhoppningsvis)
Sen ska väl alla sommar kläder o skor hem till Henrik =) 

Helgen åker vi på kryssning =) Sååå kul det ska bli, riktigt kul!
Jäääävligt skönt o komma bort från den här stan oxå ett tag...

Idag ska ELin, jag o bror min fixa lite saker oxå, hoppas det går som
väntat o inte att det blir så komplicerat.. Vi kommer klara det... Vi har ju varandra.
Tack Mattias för att du ringde igår, hade en rolig pratstund i över en timma =) haha!
Tack att du ringde... Jag älskar dig brorsan <3

Henrik ska laga världens godaste soppa idag, jag älskar den... 
Jag älskar honom dessutom!
Finaste killen i världen!




Kommentarer
Postat av: ida

Vilken båt ska ni åka med i helgen å vilken dag åker ni? Vi ska nämligen oxå åka på kryssning ihelgen? Vilka ska du åka med då?? Hoppas att alllt är bra med dig å att allt löset sig.. Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0