Skor knullar mitt huvud....


Aaa det gör dom på ren svenska..
Jag kan inte rå för det, men jag älskar skor som säkert alla vet...
Jag älskar mina nya skor=) iiihhiii..
Det ska vara hööög klack o platå på.. Fucking nice!
Jag vet inte vart jag har fått skoälsklsen ifrån, ingen annan i familjen är
så som jag, just me! Men det måste ju drabba någon.. Det blev jag!
Men jag lider inte av det, lr jo ibland, när jag känner att jag verkligen måste
köpa skor, den känslan kommer oftast rätt ofta=)
That´s life, andra gillar ju väskor mer än skor, endel gillar kläder mera..

Idag träffade jag ELin på stan som sagt.. Jag hann även med o sola
innan jag åkte hem o va med syrran, hoppa in i duschen sen far jag iväg till
Jonte, så jaa här är jag nu... Elin står i badrummet o gör iordning sig, seeeeego!
Jonte är över hos någon annan människa, men han kommer väl snart! Annars....!!! ;-)

Får se hur kvällen bli nu rååååå....
Har mitt nya älsade linne på mig,som jag införskaffade mig idag... Love it!
Meenee vi kan ju höras sen, jag lär inte vara kapabel till o skriva ett inlägg senare ;-)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens bästa tjej=)

2009-03-13 @ 21:45:13
URL: http://candysweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman skor KNULLAR MITT HUVE!;) hahahaha hemst att pengarna går åt det haha.. inte

2009-03-14 @ 15:07:59
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Li..

Jag tror de kan ha varit jag som smittade ner dig me galnaskosjukan. =)

2009-03-16 @ 00:06:08
URL: http://angeliaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0