Natten är mysiiiiig..


Jag är ju mer natt människa än morgonmänniska, fy det borde va lag på att
inte få börja klockan sju på morgonen, blääää.
Som tur är gör inte jag det så ofta..
Jobbar natt just nu, det är faktiskt mysigt, tyst ,lugnt mys belysning och
myskläder så inget o klaga på, sova hinner man med sen!
Jag jobbar rätt mkt nätter nu i veckan.
Dessutom kommer väl humöret svänga en hel del nu oxå.
Inte pga nätterna utan lite annat, men jag har min älskade Henrik som finns hos mig
alltiiiiiiid♥

Just nu är han på Palace o festar =) Söööötboll.
Elin är oxå där, och jag jobbar, men jag har ingen lust o dricka ändå.
Ska ju på kryssning nu denna månad, kuuuul vaaaa?!
Nathalie fyller 18 oxå så då blire med kalas ;-)
Nu ska jaggöra lite kaffe o jobba vidare...

Vad skulle jag göra utan dig?!
Den bästa platsen på jorden är i din famn,
jag har aldrig känt mig så trygg som jag gör med dina
armar runt mig. Och jag får krypa upp i din famn
varje dag=) Världens lyckligaste




Kommentarer
Postat av: My

Du är otroligt vacker på den där bilden=)

2009-03-01 @ 06:27:47
URL: http://my
Postat av: amanda

ja absolut gumman, vi tar det när du är ledig:) allt är bara bra, har dock ett segt seminarium immorn men men haha;)



pusss hur är det själv?

2009-03-01 @ 18:38:27
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0