Min dag o lite bilder =)

Heej igeeen!

Stephanie precis innan hon gick till spårvagnen =)

Elin sitter och dricker sitt mango teeeee =)

Elin och Steffi provar solglas ögon och har skit kul, och vet ni vad, vi köpte dom =)

SEn gick vi till biblioteket och Elin lånade en bok till skolan, sen blev  det en skön promenad till komvux och
jag bad om o få mitt betyg hemskickat med två ämnen på.
Sen gick vi hem till vår lägenhet i Ektorp och lagade våra omtyckta o älskade nudlar,
och vi hämtade även kläder o vattnade min stoooora blomma.
Det är masssssor kläder kvar i min lägenhet, o plus att mina sommar kläder är hos pappa.
Hmm, mm men det ska nog få plats här sen=) lalalalala ;-)
And all the shoes, me love...  Dom är oxå hos pappa=)
Nu är jag hos min älskling, o nu ska jag ner till stan o sola lite, sen träffa Jonte the man =)
Det va min dag, TACK ELIN MIN ÄNGEL FÖR EN MYSPYS DAG =)

Time to go, vi hörs imorn kväll, ska jobba hela dagen imorn...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman:) om du tien ä upptagen i helgen kan vi väl göra nåt? jag sak va hemma fredag så om du hr lust att komma förbi över en fika?:) puss

2009-03-09 @ 19:19:45
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Elin (Stephanies bästa vän)=)

Faaan va snygga vi är pullan=)

You and me

tack själv gumman!

Pussss

2009-03-09 @ 22:24:52
URL: http://candysweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0